piątek, 7 kwietnia 2017

Wiosna na ścianie

Wraz z nadejściem wiosny, postanowiłam zmienić ozdoby na ścianach w Akademii Dobrego Szycia. Zaczęłam od tej najważniejszej, którą widzą wszyscy wchodzący do pracowni... i żeby nie było wątpliwości co tam robimy - pojawił się słoneczny napis SZYJEMY <3 



Każdy z Was może sam stworzyć taką ozdobę do swojego domu:) 
Czego potrzebujecie?

-trochę wolnego czasu,
-ciut więcej cierpliwości,
-kolorowych tkanin (i flizeliny do usztywnienia),
-ramek, które Wam wpadną w oko (te w naszej pracowni pochodzą z IKEI),
-szablonów literek (chyba, ze Wasze zdolności pozwolą Wam na samodzielne ich narysowanie;) ,
-kleju, może być zwykły szkolny, może być też klej do tkanin.

To jak? Spróbujecie?:)
A.

4 komentarze:

  1. Ale te literki są naszywane na tkaninę? Bez obrzuconych brzegów? Tylko podklejone flizeliną, by się nie pruło i przesuwało? Tak się podpytuję, bo nie widzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółtą tkaninę w kropki podkleiłam flizeliną, a potem starannie wycięłam:) Literki przykleiłam klejem do szarej tkaniny i... gotowe!:) Nic nie jest przeszyte, nic się nie pruje - wygląda cudnie <3

      Usuń
  2. Jaaaa... zajebisty pomysł! Muszę zapamiętać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah...dzięki;) To faktycznie prosta, a efektowna ozdoba-do pokoju dziecięcego szczególnie;)

      Usuń