poniedziałek, 16 marca 2015

Każdy ma jakiś system... mam i ja!

Dość często na forach i grupach krawieckich pada pytanie o przechowywanie form. No a skoro jest pytanie, jest i odpowiedź:)

Ja swoje składam do kopert, które następnie opisuję: 
-skąd pochodzi model, 
-jaki to rozmiar, 
-co z niego uszyłam,
-jakie wprowadziłam modyfikacje. 

Żeby wyszukiwanie konkretnego ubrania poszło mi dużo szybciej, naklejam na koperty kolorowe kółeczka :) Na sukienki fuksja, na bluzki zieleń, na spódnice koral itd. 

I powiem Wam, że ten system naprawdę się sprawdza! 

2 komentarze:

  1. Organizuję się podobnie :-) Tyle, że wykroje wkładam do zapinanych na zatrzask koszulek i wpinam do segregatora, natomiast kolory stosuję na karteczkach, którymi zaznaczam w Burdzie wykroje na zaś.
    Twoje koperty z kolorkami wyglądają baaardzo estetycznie i zorganizowanie :-) Chyba zacznę też bardziej szczegółowo opisywać, co zawierają moje koszulki, bo coraz ich więcej i niedługo zacznę się gubić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczęłam drukować wykresy modeli z gazet i dołączam je do wykrojów w segregatorach. Ale masz dobry pomysł z zapisywaniem informacji o modyfikacjach i rozmiarach:)

    OdpowiedzUsuń