niedziela, 12 czerwca 2016

Wspomnienie wakacji


Pomyślałam, że skoro dziś za oknem taka nieprzyjazna pogoda, to warto przypomnieć sobie trochę lata...
Oto sukienka idealna na wakacyjne, ciepłe dni! Słoneczne, kolorowe, kwieciste dni.
Tkanina, to bawełna z domieszką saytyny, zakupiona fartem w Outlet Tkanin w Warszawie-to była jakaś dwumetrowa końcówka materiału.
Wykrój pochodzi z marcowej Burdy (2014), model 108. To fantastyczna forma, która bardzo podkreśla talię, wyszczupla biodra, a poprzez baskinkę ukrywa brzuszek(choć na początku obawiałam się, że ten zabieg może właścicielkę tylko poszerzyć).
Czy są zainteresowane?:)



Zdjęcia: Agata Osińska


7 komentarzy:

  1. Jaki ładny delikatny print na tkaninie. Sukienka super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta tkanina to miłość od pierwszego wejrzenia:) Mój pierwszy zakup w Outlecie tkanin, 3 metry za całe 20 złotych;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna - zarówno sukienka jak i ta tkanina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) to jedna z moich ulubionych sukienke w garderobie<3

      Usuń
  4. Śliczne przymglone kwiaty! Sukienka fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze ... dlaczego ja tego wpisu nie widziałam wcześniej?!
    O tkaninie rozmawiałyśmy - piękna. A sukienka fantastyczna! Po moich ostatnich eksperymentach mogę stwierdzić, że jest szansa, że dobrze bym w niej wyglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno byś w niej dobrze wyglądała! Ja miałam obawy wobec baskinki, a spisuje się fantastycznie!:) tak mało czasu, tak wiele projektów do zrealizowania...;)

      Usuń